leoeosseus

mércores, 11 de novembro de 2015

Sobrevivo en el tiempo



Hoxe San Martiño acordeime á última hora do día que é e esquecín mercar pions para os nenos.
Xela foi ao aniversario de dúas compañeiras que naceron tal día coma hoxe hai catro anos: o 11 do 11 do 11. Doado de lembrar. Ese mesmo día abría Jc un novo blogo e hoxe fechouno para tristura miña. E falando de blogos, quedei abraiado co que lle pasou a Zeltia cuns pais duns nenos.
Pero a interrede dá bos momentos como demostra Canto Ghalpón.
E, coma os porcos de Arbo que safaron este San Martiño porque non vai frío; eu tamén sobrevivo agardando o meu San Martiño.

Etiquetas:

3 comentarios:

Ás 12/11/15, 07:09 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Verdade amigo este ano se cumpriu a lenda e veio o Verão de S. Martinho. Verão mesmo, com temperaturas que no dia 10 atingiram aqui na minha zona 28º. Nas escolas fizeram o S. Martinho e este ano pediram para as crianças levarem não só as castanhas para o Magusto, mas também um doce feito castanhas, para fazerem uma festinha. Eu fiz um bolo de castanha, nunca tinha feito, mas é muito bom.
Pena que tantos blogues estejam fechando não é mesmo? Restam as redes sociais, mas não tem nada a ver. Só servem para fofocas.
Um abraço e tudo de bom para si e para todos os seus.

 
Ás 25/11/15, 11:54 , Anonymous Jc dixo...

Cerrar, lo que se dice cerrar, no lo he cerrado. Digamos mejor que he puesto las neuronas en barbecho de momento. ;)

 
Ás 01/02/16, 15:58 , Blogger Paz Zeltia dixo...

Mira tí que hoxe me chegou a notificación dun link que me levou... non a esta páxina, se non a outra xemelga de blogaliza.

Eu perderei todo, porque non fago copias de nada :(

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio